Google heeft de expertise van Intracto uit Herentals beloond met het label Google Analyics Certified Partner. Intracto is nog maar het tiende Belgische agentschap dat het certificaat krijgt.

Het juiste inzicht in data helpt bedrijven om sneller te groeien. Door het certificaat van Analytics Certified Partner uit te reiken, bevestigt Google de meerwaarde die het Analytics-team van Intracto consequent levert voor klanten als Kinepolis, Essent en Michelin.

Belangrijk voor online privacy en GDPR

In de aanloop naar de nieuwe onlineprivacywetgeving GDPR is actuele expertise op vlak van Analytics onontbeerlijk voor bedrijven om een concurrentieel voordeel uit te bouwen.

Door de juiste acties aan inzichten te koppelen, verbetert Intracto niet alleen de business van zijn klanten. Het komt ook de gebruikerservaring van de klanten ten goede, met het nodige respect voor de privacy.

Toekomstgerichte investeringen in belangrijke domeinen

Het nieuwe certificaat is het gevolg van investeringen in domeinen die Intracto belangrijk vindt met het oog op de toekomst.

Het bedrijf mag zich al een hele tijd Google Premier Partner noemen, met erkende expertise op vlak van onder andere SEA, mobile advertising en video advertising. Daarnaast sleepte Intracto onlangs ook het certificaat van Google Data Studio in de wacht.

Als HubSpot Platinum Partner is Intracto tot slot de partner bij uitstek op vlak van inbound marketing.